sábado, 14 de marzo de 2009

To Unknown:

You always do something for my birthday.

Put my favourite song on the radio just when I'm about to burst,

Giving me the chance to have people close to me,

Even having a birthday party in the next building, so as soon as I go to bed, I hear the birthday song,

it's like they're all singing for me.

It's like you're doing this for me.

I guess, what I'm trying to say, is... Thank you.

Really. From the bottom of my heart.

<3

I guess you really are on my side... Aren't you...

I really appreciate it.

Thank you. Thank you so much.


Gracias a todos los que se acordaron / acordarán de mí hoy, por sus saludos de facebook, de sms, de lo que sea. Gracias por pensar en mí, gracias por recordarme, gracias por quererme.
20 años no es nada. Es un paso más cerca a mi cirugía ocular. Es un número par, amo los números pares. Me será mucho más fácil recordar este número durante el resto del año xDD
QUe bkn que este año mucha gente me haya querido celebrar. Nunca antes me había pasado, me siento solicitada xD Mami y hnas, aquelarre, tía cecy, Pepe... :3 Gracias a todos, rly - me gustaría salir en la noche con las Aquelarre también hoy, pero no sé si se pueda xD
GRACIAS!

No hay comentarios: